Tuesday, October 28, 2008

Happy Birthday Dad!

It's daddy's birthday 28 Oct.
Jinpei's dad's birthday too.
& Bill Gate's. haha.
All these people found jobs related to computer. -___-

Happy Birthday Daddy!

We had grad day rehearsal today. and will continue till Thursday. ==" wasting time. and we can't ponteng. duhh. Today, we were singing, singing and singing. and practiced my speech. lol. and go up stage, take prize, come down, go up... -__- the hall is HOT!! but I was having flu. LOL! retarded. blocked nose while sweating.

Denise made bread and butter pudding today. yummm~~ thanks nise =]

Back door was really jammed. Someone passed away in the housing area. one road was blocked. Only the other left. that thinny weeny road became a two-way street. Imagine!!! somemore school bus. I was like OMG!! squeeze squeeze squeeze through.

Reached home. Saw dad's car outside. -__- lagi SWT. He said he took half day leave. I asked Why? He said "my birthday mah" I said "So what? HAHAHA" He said he wanna lazy around at home -.- I got tuition at 3.30pm. not like I can accompany him. lol!
I bet he go for driving range later. sure eh!! I bet! haha. He can't stand to be alone at home. LOL!



♥ Chiayi.

5 comments:

CooolKidz said...

Happy Birthday uncle!

eh eh, ask him to see this post la. =]

♡ Chia Yi ♡ said...

Zzz. no wayy. he's not opened to my blog. LOL!

摩天轮 said...

haha ya lo..
so jam that time..
luckily today ok d..
=)

♡ Chia Yi ♡ said...

yeala. giler. LOL!

Anonymous said...

Gal... u r wrong !! I am reading this today 27/11/08... your Canon 450D posting lead me to here. I have a google alerts on all 450D posting. Remember dad's job is related computer (just like Bill ) :-)